SIAR RAYA

Friday, March 11, 2011

CINTA ABG EEZ MENANG CONTEST !

courtesy of google


Assalamualaikum

Alhamdulillah , Allah tak putus putus beri rezeki kepada aku . Alhamdulillah aku menang lagi satu contest . CONTEST KAU CINTA PERTAMA AKU . aku sangat berterima kasih kepada Cik Ima sebab dah anjurkan contest ini . aku memang tak sangka boleh menang sebab aku baca jugak cerita dari peserta lain , memang hebat hebat jugak .

niat aku macam biasa lah . nak berkongsi cerita dan pengalaman aku . secara tak langsung , semua yang dah baca cerita tu turut mendoakan arwah Abg Eez . walaupun ramai yang mengatakan kisah cinta pertama aku tu sad ending dan sebagainya , aku memang tak nafikan . iyalah , walaupun cinta tak seharusnya memiliki , tetapi kalau dapat memiliki pasti lebih manis .

kalau korang yang baca ada yang sampai menangis dan terharu , apa lagi aku yang menjalaninya . namun , aku hanya hamba Allah yang lemah dan tak mampu melawan takdir yang dah tersurat . walau apapun , aku bersyukur sebab Allah tetap beri aku peluang untuk mengenal arwah Abg Eez walaupun hanya sesaat . sesaat itu sebenarnya lebih baik dari tak sama sekali .

kalau nak bercerita tentang cinta memang tak akan jumpa penghujungnya . aku pun pernah je terdetik dalam hati , kalau lah arwah masih hidup , mesti aku dah jadi isteri dia . mungkin kami akan kahwin muda . mungkin aku akan kahwin dengan dia 6 tahun lagi . tetapi semuanya hanya mungkin . tiada yang pasti . mungkin jugak dia bukan jodoh aku . mungkin .

so , aku nak katakan di sini , Allah made our eyes placed right in front because it is more important to look ahead rather than to look back . aku redha dengan ketentuan dari ilahi . terima kasih semua yang menghargai cinta terutama Cik Ima yang dah hargai cinta saya . terkejut baca entry pengumuman ini . terima kasih jugak kepada yang sudi baca entry ini .

dear Abg Eez , baby tahu abg sentiasa ada dekat dengan baby . abg selalu tengok baby kan ? abg mesti rindu kan baby , sama macam baby rindukan abg . abg tengoklah betapa ikhlas dan sucinya cinta abg . cinta abg dah menang . cinta abg dah ada dalam hati semua yang baca kisah kita . abg tenanglah di sana ya . abg tunggu baby ya . baby sayang abg selamanya . insyaAllah ... al- Fatihah ...

5 comments:

  1. dear!~
    congrate.. tabahnye kamoo..
    =')

    ReplyDelete
  2. @najwa . thanks . insyaAllah akan terus tabah :')

    ReplyDelete
  3. congrate dear!!! sabar eh...
    doakan abg eez tenang di sana...sy baca pon menangis juga... i suka part yang u muntah.. tak semua laki boleh buat mcm tu... :') semoga roh dia tenang..amin...

    ReplyDelete