SIAR RAYA

Friday, February 25, 2011

DPP SME BANK UUM BEST BLOGGER BELONG'S TO ME ???

 

 Assalamualaikum


bersyukur kepada Allah swt sebab memberi rezeki untuk aku menang award yang sungguh tak terhingga ini . aku sampai detik ini pun masih tak percaya yang aku lah sang juara . secara jujurnya aku hanya masuk pertandingan ini secara suka suka dan tidak terfikir langsung akan kemenangan . aku secara peribadi masih tidak yakin akan prestasi dan kebolehan aku . aku akui besar tanggungjawab yang bakal aku galas selepas ini . 

aku dah tak boleh main main dan ambil ringan tugas yang telah diamanahkan kepada aku . tetapi aku hanya lah insan yang masih bertatih cuba melangkah untuk mengenal dunia dan kehidupan . terima kasih yang tidak terhingga atas anugerah ini . aku berazam akan berusaha semaksima mungkin untuk memberikan yang terbaik . InsyaAllah . aku berharap mendapat sokongan dan tunjuk ajar dari semua .


 penyampaian hadiah
nota hidung : muka terkejut si berok pink


 
Ketua Esco , Pengarah Projek , Penasihat
nota hidung : kak Amal diapit oleh ZULFADLI dan ZULFADLI !!!


 bersama President DPP SME Bank 
nota hidung : kami chumel !!!


so , untuk ke DPP SME BANK BLOG boleh klik sini .  thanks sudi baca !!! much love !!!

1 comment: