SIAR RAYA

Tuesday, August 10, 2010

BILA MAI PROTES

peh memang aku betul2 bengang tadi
tak cukup kat surat khabar
tadi tengok berita ada lagi
semakin hari semakin menjadi jadi
bila nak game over hah ?
apa nak jadi dengan dunia sekarang
ya
memang lah aku pun bukan baik sangat
tapi tetap aku marah
aku benci
aku meluat
dengan orang yang perangai macam haiwan
kat mana letak kewarasan
letak hati nurani
dan belas kasihan diorang ???
sanggup buang bayi , janin etc.
haih
mak bapak yang salah
anak yang kena tanggung
biadap
kenapalah tak ada istilah
mak bapak derhaka
mereka2 ni lah aku jamin
masuk neraka paling bawah
eerrrggghhhh
ini blog aku punya
suka hati lah bila aku rasa nak tulis apa
kalau rasa tak suka
boleh blah !!!

1 comment:

  1. WTF ??? are you out of your fucking mind ?

    ReplyDelete