SIAR RAYA

Friday, July 13, 2012

I AM A BLOGGER. YES?

Assalamualaikum

Hari ini. Setelah 287 hari. Saya telah membuat keputusan untuk menulis semula untuk blog saya ini. Jangan lah ditanya kenapa. 287 hari bukan masa yang singkat. Dah hampir setahun lamanya. Saya pasti ramai pembaca blog ni dulu, sudah lupa akan kewujudan blog ini. Namun, saya masih menghargai dan bersyukur juga masih ada yang sudi menanti untuk saya kembali menulis.

Untuk makluman semua, sekarang saya sedang bercuti semester selama lebih kurang 2 bulan. Jadi 2 bulan ini insyaAllah boleh membantu saya melatih diri untuk berjinak2 kembali dengan blogging. Kenapa title post blog ini begitu? Saya pun kurang pasti. Pokoknya, saya nak mulakan lembaran baru untuk blog yang tak seberapa ni. Saya yang tak tahu nak mula dari mana, telah menghabiskan lebih kurang 4jam membuat header baru.


4jam?! Header busuk macam tu pun ambil masa lama?! Well, yeah. Saya ni bukan arif bab editing dan kurang kretiviti. Jadi masa yang diambil lebih lama walaupun hasilnya tidak seberapa. Tak mengapa lah. Effort itu penting dan diambil kira juga, bukan? So, ini permulaan yang baru untuk saya di blog ini. Semoga Allah permudahkan usaha dan bantu saya. Amin.

p/s: skema kan? Hmm baru2 memang macam ni kot ;D

No comments:

Post a Comment