SIAR RAYA

Friday, July 27, 2012

KESEDIHAN

Image courtesy of Google

Assalamualaikum

Setelah 5 hari tak online, banyak sangat benda dah jadi. Sebab tak dapat nak meluahkan perasaan kat twitter, blog jadi sasaran. Fb dah tak best. Ok sebenarnya ada 2 faktor kesedihan. Yang pertama, sebab tak dapat cek lagi result exam. 

Tak faham kenapa setiap kali nak cek result masalah yang sama berlaku. Server down lah, itu ini lah. Tapi harap2 lah semua baik2 je. Rasa tak sedap hati dan sedih membuak2 lagi dengan faktor kedua. Encik hubby saya, Abg Khun aka Nichkhun 2PM dilanda masalah. 

Kepada Kpoppers terutama Hottests, saya yakin mereka tahu, faham dan rasa apa yang saya rasa. Saya tak tahu sama ada kesedihan saya ni patut atau tak. Saya rasa saya kecewa dengan diri saya sebab saya tak dapat support dia, pada masa yang diperlukan.

Saya tahu, itu sebahagian kecil dari minat dan tak patut dibesar2kan. Saya terima dan anggap semua ni dugaan. Saya bukan hanya perlu menahan lapar dan dahaga, tapi saya harus menahan diri dari nafsu. Nafsu marah, nafsu tak sabar, nafsu sedih dan sebagainya.

P/s: Kepada yang tak kenal 2PM Nichkhun, tgk lah gambar header saya tu. Boleh google untuk tahu lebih2. And masalah yang jadi kat dia tu, saya tak nak tulis lebih2, boleh baca kat sini.

No comments:

Post a Comment