SIAR RAYA

Monday, January 31, 2011

THE 50TH FOLLOWER !!!


Assalamualaikum

entri ini special untuk aku . semalam berduka hari ni bersuka . tak peduli lah orang lain ada beriban followers ke apa . at least aku sedar diri . walaupun begitu , aku pun ada target aku sendiri . setelah aku tunggu punya tunggu akhirnya ... thanks a bunch kat SUHAILA ABU BAKAR !!! kamu lah yang saya cari !!! di sini nak katakan pada kamu si gadis nurse , u rawks girl !!! tadi dah survey pasal dia kat blog and fb dia . wajahnya ayu dan manis . terima kasih untuk segalanya . terima kasih sebab dah follow saya . saya dah follow awak jugak . *wink wink*

walaupun kita tak kenal , tapi harap boleh kenal lah ya . pehhh dah datang sakit lesbo aku . bhahaha !!! sebagai tanda terima kasih saya kat awak err nak panggil akak ke , adik ke , datin ke , err tak tahu umur lah pulak . ok for random , cik nurse , saya doakan semoga Allah sentiasa bersama awak . semoga Allah permudahkan segala urusan awak . semoga awak menjadi nurse yang penuh ilmu dan semangat di dada . jasa dan khidmat awak akan menjadi nadi kepada pesakit awak . Amin ...



picture courtesy by suhaila

p/s : kepada sesiapa yang baca entri ni . kalian juga rawks !!! boleh lah usha akak manis kita ni ya . more love !!!
p/s/s : lagi rawks kalau klik tabung nuffnang kat tepi tuh !!!




1 comment:

  1. opocot terkejut mak...!wahh trima kasih ye,,malu tw,kekekeh

    ReplyDelete