SIAR RAYA

Friday, January 28, 2011

BEN ASHAARI BLOG


Assalamualaikum

entri kali ini nak kira kepoh kepoh . kononnya bercita-cita nak tersenarai dalam BLOG LIST brader BEN ASHAARI ni . aku ni kira baru jugak aktif berblogging ni . baru jugak jumpa blog brader ni semasa akitiviti blog walking yang tak semena mena . tengok followers dia , whoah !!! walaupun takat kata kata santai , tapi aku kira dia hebat . boleh tukar GREAT BEN ASHAARI lah bro (uihhh bajek friendly je aku ngehhh).

brader Ben , saya update blog sekali sehari . sebab terasa macam satu entri pon belum tentu ada orang yang nak baca . almaklumlah saya ni gadis biasa biasa saje (eceh poyo.lempang kang!) . jumlah entri setakat ini tak banyak pon , 77 aje . nak sangat ada dalam blog list brader ni sebab saya ni tak dapat pon dean list . ahaha , bukan lah ! sebab nak ada followers yang banyak macam abang BEN ASHAARI gak .

saya ni semenarnya minat menulis . cuma tak ada peluang je . masa zaman sekolah karangan bm ngan bi kira terror jugak ah . tapi kalau buat blog tak ada yang nak baca , macam touching ah an an . wuwuwu . ok , sekiranya blog saya popular , saya nak kalah kan abang Ben . kahkahkah ! hado pulak macam tu ? tak ah , kalau blog saya popular , saya nak kongsi lebih banyak lagi penulisan dan karya saya dengan orang ramai .

selain nak ada followers ramai , saya nak jugak follow lagi ramai bloggers . seronok tau blog walking ni . brader Ben , pilihlah saya eh eh eh . kita kan geng (cettt,mintak pelempang kaki lagi budak gonjeng ni!) . selamat maju jaya para bloggers . tulisan , kata kata , cerita , pengalaman , memori , dan apa saja yang ditulis daripada hati yang paling ikhlas dan suci itu sangat tak ternilai harganya .



wish me luck ok . more love !!!





2 comments: