SIAR RAYA

Saturday, February 26, 2011

AKU JUMPA TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA !!!







Assalamualaikum


aku nak berbangga sebab dapat bertemu dengan Timbalan Perdan Menteri Malaysia , Tan Sri Dato' Haji Muhyiddin Yassin . macam mana ? beliau datang kat universiti aku kelmarin . sempena Majlis Pengasasan Universiti Utara Malaysia . aku mewakili dpp ke sana . sangat ramai mahasiswa yang turut memeriahkan majlis dan menyambut kedatang beliau .

aku sangat teruja sebab aku nak bertemu dengan orang kedua terbesar di Malaysia selepas PM kita . walaupun idola aku Tun Dr Mahathir , tapi aku tetap menghormati pemimpin negara yang satu ini . memang betul lah kata brader BEN ASHAARI dalam satu entry dia masa tu tentang berjumpa dengan menteri . fuh aura dia memang tak terungkap dengan kata kata . aku rasa sangat kagum dan gembira .

aku berusaha nak terjah dia semata mata nak dapatkan snapshot yang close up . memang meremang bulu tengkuk . aku menggeletar pegang camera . sampai kena tolak dengan bodyguard beliau pun aku tak peduli . aku nak show off lah kononnya . haaa kau hado ke ? teehee !!!! ok aku cuma nak katakan kat sini yang aku berbangga menjadi rakyat Malaysia . so , terima kasih sudi baca . much love !!!

No comments:

Post a Comment