SIAR RAYA

Tuesday, February 1, 2011

CANNIBAL WOMAN ... CHOI !!!







Assalamualaikum

baru baca satu entri dari LULU CALDINA . rasa nak share . hopefully cik lulu don't mind . it's a big eeauw there ! ingatkan manusia dah semakin maju , so benda benda macam ni tak sepatutnya berlaku lagi kan ? hadoi kecut perut aku nengok . nak termuntah pon ada . tapi demi berkongsi dengan kawan kawan , aku pon gagahkan diri buat entri ni .

perempuan ni dari Filipina . dah banyak orang kena bunuh sebab dia ni fanatik sangat kat daging manusia . sampai husband dia sendiri pun dah 'selamat jalan romeo' . dia ngaku dah makan daging hubby dia . hape ke haroknya minah sewel ni ? pastu aku baca lagi , dia bukan setakat melantak sorang , siap buat kenduri . masak and bagi kat sedara and kawan kawan dia . mereka yang innocent ni siap kata sangat sedap .

choi !!! ekau tak tahu daging apa ekau makan !!! wek wek wek !!! tapi syukurlah pihak yang berwajib dah berkas minah ni . nasib baik belum ramai yang jadi mangsa . sorry korang yang rasa geli geli tuh . aku cuma niat sharing . jangan lak serik datang blog aku ek . nak selit sikit , esok aku balik hometown yaw !!! and nak wish HAPPY CHINESE NEW YEAR !!!

No comments:

Post a Comment