SIAR RAYA

Tuesday, February 1, 2011

BEN ASHAARI MENTION BLOG MAIZURA MOKSIN !!!



Assalamualaikum 

selamat bulan februari !!! on top of all , aku nak panjatkan kesyukuran kepada Allah sebab merealisasikan impian aku untuk dimention dalam entri brader BEN ASHAARI macam dalam previous entri aku ni . dan akhirnya aku berjaya !!! tak percaya ??? cuba try test tengok picture atas tuh . tak percaya lagi ??? terus ke entri brader BEN ni sendiri . wah !!! bangganya aku . orang lain mesti jeles an . jeles ke ? bhahaha !!!

walaupun nadanya agak kedengaran seperti aku menunjuk nunujuk , show off , riak atau sebagainya , tapi aku ikhlas katakan yang aku sangat berterima kasih dengan semuanya . terima kasih yang tak terhingga untuk brader BEN sebab berbaik hati bersuai kenal dengan saya . thanks a bunch semua ! hanya Allah yang dapat balas jasa baik kalian menyokong aku secara langsung mahupun tidak .

wah dah macam speech celebrity yang menang award tuh pulak . well , benda macam ni bukan selalu kita dapat . dan secara tak langsung followers aku dan semakin bertambah . dulu target 50 orang , sekarang dah boleh target 100 orang kot . possible bunyinya , tapi bukan mudah . tambah pulak aku ni blogger baru nak kenal dunia . sokongan dan doa kalian sentiasa diharapkan . terima kasih . more love !!!



No comments:

Post a Comment