SIAR RAYA

Tuesday, February 22, 2011

JOM JOIN CABUTAN BERTUAH RAFLESSIA COLLECTION NAK ??



Assalamualaikum


aku ni sekarang busy memanjang . nak update pun tak tahu apa nak taip . aku bw pun dah kurang . ggrrr ! tadi baru je satu paper mid term exam habis . assignment lagi bertimbun . tapi walau apa pun aku masih di sini . tak ada modal nak cerita aku mesti join contest , give away dan sewaktu dengannya . ok kali ini aku nak join cabutan bertuah yang dianjurkan oleh RAFLESSIA COLLECTION ini .

secara jujurnya aku baru tahu tentang kewujudan Raflessia Collection ini sebentar tadi . aku pun dah merayap usha page dan blog beliau . kemain ayu dan cantik collection yang ada . aku suka . so , aku nak try lah tambah collection shawls dan tudung dari Rafflesia Collection ni nanti . kalau bertuah boleh dapat free dengan menang cabutan bertuah ni , tak ke lagi seronok tuh ?

oh tak lupa jugak , nak ucapkan selamat ulangtahun yang pertama buat Raflessia Collection . semoga terus maju dan menjana lebih keuntungan ya . boleh bagi hadiah banyak sikit nanti . hehehe !!! kepada yang dah baca entry ini , terima kasih daun keladi . kalau nak join sekali pun boleh . kalau nak usha page Raflessia Collection tengok di sini . take care people . much love !!!

2 comments: