SIAR RAYA

Thursday, February 3, 2011

CINTAKU PERGI DARI MALAYSIA


Assalamualaikum

eh bukan nak masuk contest lagi ya . ini entri aku nak touching . huhuhu !!! kisah tentang dia , sahabat sampai syurga aku atas ni , NURZAWANI BINTI MOHD ZAHRAN . dia nak pergi oversea esok . dia nak further study kat AUSTRALIA . university of newcastle . aku nak hangin lah jugak mula mula sebab dia nak gi esok , hari ni baru nak bagitempe bagitahu aku . mesej je lak tu . uarghhh !!! aku nak tukar jadi hulk lah macam ni !!! tapi nasib baik dia cakap cik sponsor mara penyebabnya . maaf diterima lah . dia pun kelam kabut . kesiannya u !!!

aku rasa sangat sedih dan takut . aku takut dia keseorangan kat sana . aku sedih aku yang keseorangan kat sini . aku takut dia lupa kat aku . aku takut dia jumpa bff baru kat sana . lagi haru kalau dia dapat pakwe orang sana . uarghhh !!! dengan tak semena mena aku jadi jealous . haih !!! kenapa semua orang yang aku sayang kena pergi jauh dari aku ??? menci lah macam ni .

tapi aku bukan seorang sahabat yang kejam . aku tahu aku sepatutnya berbahagia dengan pencapaian dia . dah rezeki dia ke sana kan . rezeki aku takat over the negeri aje . tapi aku tetap bersyukur . semoga cik wani kte dapat sesuaikan diri di sana . walau tak banyak , sikit pun mesti dia akan rasa rindu kat aku . cis ! padahal aku yang akan meroyan rindukan dia nanti . uarrgghhh !!!

love note untuk u ...

sayang !!! sampai hati u pergi macam tu je tinggalkan i terkapai kapai kelemasan kat mesia ni !!! ayat tak semena mena dramatis kelesboan di situ . nyahaha !!! ok ok . wani , i wish all the best to u . i know u know that i know what u know that i love u kan ? i love u so so so much !!! and i'm going to miss u so so so much !!! hujan emas di negeri orang , hujan batu di negeri sendiri . i pun tak tahu apa meaning nya . hihihi !!! u dah ada segalanya . nanti dah bertambah ilmu di dada dan bertambah kawan , jangan lupa kat i . please promise me that u wont forget me . never ever ok . dengan teknologi yang semakin maju ni , ym , skype dan sebagainya , boleh lah kte manfaatkan untuk berhubung kan . i tak ada nasihat apa apa sebab i tahu u sentiasa lebih baik dari i . jangan ngorat cik omputih kat sana . kalau nak ngorat , tapaw untuk i satu . kalau tak , jagalah  u ! take care bebeh . balik mesia nanti kita jumpa ok !!!  salam sayang selalu , maizura :')



our memories and friendship will last forever




2 comments:

  1. its very nice dear....ishh,jgn tacing2..isk2..nangis i nnti.:)
    doakn yg t'baik ye.inshaAllah jumpe plk lagi akhir taun nih.

    ReplyDelete
  2. so sorry x tau bg tau you awal2 ye.
    and tanx verrryyy muchhh for this blog.really appreciate it.

    ReplyDelete