SIAR RAYA

Tuesday, February 8, 2011

CONTEST COMELNYA BERBAJU KURUNG


Assalamualaikum 

jutaan maaf sebab dah lama tak update . update pun setakat alkisah diriku yang tak menarik untuk korang baca pun . maafkan patik ya . hakhakhak !!! ok hari ini aku telah di tag oleh cik hidaya sarbini , untuk satu conteset . thanks cik hidaya , murah rezeki awak tag kte eh . sudah sememangnya aku ni sedia sawan dengan contest kan . nyahaha !!! contest kali ini di anjurkan oleh cik ct khadijah yang cantik manis orangnya .

KENAPA PEREMPUAN PAKAI BAJU KURUNG ITU COMEL ? kerana baju kurung merupakan baju yang comel . jadi sesiapa pakai akan jadi comel . hihihi !!! baju kurung merupakan antara baju yang paling awal wujud kat dunia . baju kurung ni simple sikit daripada baju kebaya . baju kurung senang sikit nak pakai . sekarang baju kurung dah masuk dalam fashion berpakaian ok . dah bermacam macam jenis dan rupa dijual kat merata tempat dari pasar malam dan pasar borong sampai lah ke butik yang mahal dan esklusif .

baju kurung yang paling femes sekarang ni baju kurung cotton dan baju kurung moden . aku ni pun selalu pakai baju kurung pergi kelas sebab itu dikira pakaian formal . tapi aku sedar sebenarnya perempuan berbaju kurung ni lagi manis dan comel dari kau dok pakai skinny jeans ke apa . kalau pergi tanya kat budak lelaki pun , aku leh gerenti lah diorang tuh pun suka tengok perempuan berbaju kurung . nampak sopan lagi . INI PENDAPAT AKU LAH .




ini aku pilih gambar latest aku pakai baju kurung . baju kurung bonda aku time dia muda muda . tema aku ni vintage . comel kan ? aku memang comel . so aku rasa pakai apa pun aku still comel . ngahaha !!! tak boleh blah !!!

nak tag mereka
fadiela supanat

ok thanks sebab dah baca . much love !!!




1 comment:

  1. good luck...:)...mintak maaf lmbt reply..bz dgn PSM..T_T

    ReplyDelete