SIAR RAYA

Monday, February 7, 2011

BA TERLEPAS 8888 , MM TERLEPAS BA !!!


Assalamualaikum

uarghhh !!! sebab sibuk menjadi photographer , attend majlis tunang dengan potong jambul , aku missed ini !!! aku punyalah senyum sampai telinga sebab dia add fb aku , ni dia follow blog aku pulak !!! nyahahaha !!! ayahanda , mari kita buat kenduri sekali lagi . kenduri kesyukuran sebab brader Ben follow blog kte . esok beli metro ke bh ke nst ke , mesti dapat front page !!!

imbas sikit lah , aku honest cerita ni . kena saman tanggung lah sendiri . aku at first tak tahu siapa abg Ben ni . nak lagi honest , aku still tak kenal siapa dia sampai la ni . aku dulu jumpa blog dia aku cakap ek eleh blog dia tak cantik pon , colour cekelat jek , header tak de lah wow meletop pun . tengok ke sidebar pulak , aku nampak gambo dia ada cop . oh dia ni duta kot . tengok followers , opocot ! ramai !

aku jadi curious dah teruskan mengscroll . aku baca entries dia . tekan sekali dua previous entry aku jumpa segmen segmen . apa tu ? aku ni out sikit bab belog ni . masih belajar . pastu aku tersedar , dalam simple simple entries dia , aku macam tak leh stop nak baca . dalam hati aku pun cakap , dia ni power lah . aku suka . then aku pun follow .

follow follow then aku tengok nama dia aje ada dalam reading list kat dashboard . kejap kejap naik . kejap kejap naik . aku cakap mak aih punya lah rajin dia ni . pastu aku cerita and tunjuk kat roomates aku , diorang kata siapa tuh ? aku pun cakap entah . tapi aku suka dia punya blog . so melalui blog dia aku belajar banyak . honest aku cakap , aku kenal dia sebagai blogger . blogger sejati .

sebab dia boleh pengaruh ramai , aku panggil dia otai . aku fikir kalau dia jadi pemimpin pun baik . sebab orang senang follow arahan dia . so , dulu aku ingat FL , INM dan sebagainya tuh hebat sebab mereka cantik , banyak followers , famous , dll , tapi from now on aku follow bloggers yang tulis blog dengan hati je (AM) . terima kasih banyak abg Ben sebab bukak mata hati saya .




No comments:

Post a Comment