SIAR RAYA

Thursday, February 3, 2011

CONTEST KAMI POSE COMEY



Assalamualaikum

krekkk !!! krekkk !!! mengeliat lentukkan tulang tulang aku . jet lag lagi sebenarnya ni . 12 jam naik aerobus . cis ! lepas lunch nasi beryani bersama family tercinta yang merindu rinduan . aku ingat nak bantai tidur , tapi rasa tak elok pulak nak mengular . ternak extra lemak lagi . so ambil keputusan untuk blog walking pulak . then aku telah terjumpa satu blog yang menganjurkan contest cik amni ini . aku ni sawan sikit kalau dengar contest dan gambar . itu memang lauk pauk yang sememangnya enak . bhahaha !!!








inilah gambar yang aku pilih . gambar aku bersama member kecik aku . nama dia Rayyan . serious bukan adik aku ni eh . aku ni anak tunggal ok . ahahaha . kalau cik amni tak boleh terima gambar yang atas ni . aku sertakan gambar aku dengan member member aku yang lain . gambar yang kami snap masa perbarisan wakil kolej kediaman time pesta konvo . ada macam ET ke JADU tak mereka ni ???




atau pose raya yang bawah ini 



or pose bersama kanak kanak ribena ini



ok sebenarnya banyak lagi pose comey aku dan member member . jadi touching pulak bila teringatkan mereka . dah lama tak jumpa . rindu . gambar sebenarnya satu cara untuk rakam kenangan manis kita dan tersayang .  tak kira pose comey ke tak ke , yang penting moments tersebut lebih berharga dari segalanya . aku join contest ni pun sebab appreciate moments bersama mereka .

nak tag ASYIKIN HARON , SUHAILA ABU BAKAR , FATHIAH JAAFAR and FADIELA SUPANAT . ok maceh sebab sudi baca . sayang kalian banyak banyak !!!



1 comment: