SIAR RAYA

Saturday, February 5, 2011

OTAI BLOGGER ADD FB AKU WEH !!!



Assalamualaikum

aku kemain excited . tadi dah touching dengan cerita first love aku yang sad ending . pastu dipulihkan kembali semangat dengan followers yang dah seratus . bukak fb ada sesuatu yang lagi baik punya ! BRADER BEN ASHAARI ADD AKU !!! otai blogger tu . kau hado ?! aku tahu kau pon hado . tapi aku baru hado . nak kabor kau ekau lah ni . amacam ? ada rasa sesak nafas tak ? aku ni sikit lagi nak masuk ER .

abang Ben , maceh sudi add kte . u rawksss lah !!! nyahaha seperti biasa , aku ni selalu bajet member jek . daripada member aku si Ezri tuh lagi best , tak kenal abg Ben katanya . aku ada lah rasa cam nak lempang dia guna kaki . abang Ben sikit punya emsem , baik , tulis blog guna hati , sempoi , simple dan banyak lagi . Ezri Ezri , ekau memang hampeh !!!

peringatan : tak yah bangga followers beribun , placing je buek apo kan ? pinjam lagi ye abang Aizul , tulis blog dengan hati . selamat beramal =)

No comments:

Post a Comment